Passport
  • passport
    Blackberry Model: 0

Passport

door passport » 02 jan 2015, 00:05

Allemaal de beste wensen voor 2015 gewenst...

Ben nieuw hier op dit forum, heb sinds drie weken een Blackberry Passport en heb er wat vragen over.
    Krijg vanaf het begin klachten van de personen die ik bel, dat het geluid soms wat minder wordt..
    Nu heb ik mijzelf gebeld met de vaste lijn en heb de Passport bij de radio neer gelegd, ben met de vaste naar een ander vertrek gelopen en hoor inderdaad het zelfde.
    Het is als een wave.. harder harder..zachter zachter.... Het gaat geleidelijk aan op en af...
    G2 en G3 Ontvangst zijn volle bak hier... 5 bars...

Ik zie hiervoor in de manuel geen instellingen, weet iemand wat hier aan de hand is ?
    Heb ook al een Tweet op het BB Help geplaatst...
    Met de zelfde sim in mijn oudere Samsung Galaxy Nexus waren er geen problemen...

Groet, Hans.

• Nathanael
    Blackberry Model: 9500

Re: Passport

door Nathanael » 06 jan 2015, 11:12

lijkt me een software-probleem... wachten op een update is dan vaak de beste (voorlopige) oplossing. Probeer eens of het ook is wanneer je belt met een handsfree-kit, misschien dat je voorlopig op die manier degelijk kunt bellen.

Wanneer de zwaluwen heel laag vliegen, zijn het waarschijnlijk pinguins...
    Stijn Belmans
    Site Admin
    Blackberry Model: 0

Re: Passport

door Stijn Belmans » 07 feb 2015, 10:52

Lijkt mij ook eerder een bug in de firmware idd. wachten op een nieuwe release. Op welke exacte versie van het blackberry OS zit je nu?
    G2 en G3 ontvangst hebben ook niets met de geluidskwaliteit te maken, die worden enkel gebruikt voor dataoverdracht. Maar als je volle ontvangst hebt op G3 dan zou er ook geen probleem mogen zijn voor "gewoon" belverkeer, dat is al een goeie indicatie.
    upgrade uitvoeren naar laatste blackberry OS is te adviseren. Kan je ons laten weten of dit het probleem verholpen heeft aub?