Mijn BB Q10 slaagt geen contactpersonen en oproepen op
  • Emma
    Blackberry Model: 9900

Mijn BB Q10 slaagt geen contactpersonen en oproepen op

door Emma » 03 okt 2014, 13:14

Hallo

Sinds ik een update had gedaan bij mijn BB Q10 had ik geen contactpersonen meer. Als ik een nieuw contactpersoon toevoeg, alle gegevens invul en dan op 'opslaan' druk, gebeurt er niets. Ik kan gewoonweg geen contactpersonen meer toevoegen en al mijn contactpersonen waren verdwenen na de update. Ook in mijn oproepenlijst staat er gewoon niks. Uitgaande, ontvangen en gemiste oproepen slaagt mijn gsm niet meer op. Als ik een gemiste oproep heb gehad, is daar geen melding van. Enkel krijg ik het automatische bericht dat die nummer heeft gebeld met of zonder een bericht achter te laten. Maar op de startpagina van mijn BB staat er niet op dat ik geen gemiste oproep heb gehad of dergelijke. Weet iemand hoe dit komt? Moet ik mijn BB resetten? Want dat doe ik liever niet want ik kan niet werken met het het programma van BlackBerry om te synchroniseren. Want is het nog mogelijk om via mappen en bestanden media en dergelijke over te plaatsen? Bij mijn vorige BB Bold 9900 ging dit nog wel, bij deze nieuwe modellen niet meer en moet je het synchronisatie programma installeren. Ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze problemen. Want op deze manier ben ik niet veel met mijn BB...

Alvast bedankt!

• Nathanael
    Blackberry Model: 9500

Re: Mijn BB Q10 slaagt geen contactpersonen en oproepen op

door Nathanael » 08 okt 2014, 07:26

voor je contactpersonen kan je eens kijken of je huidige adresboek wel zichtbaar is (contacts - settings - show account in contact list --> daar op 'on' zetten dewelke je wilt zien.)
    De software die je moet installeren op je pc is BB Link. Dit zal redelijk automatisch connectie maken met je BB en alles synchroniseren of backuppen. Kan bijna niet misgaan. Probeer het maar eens, als het ergens spaak loopt: post the question ;)

Wanneer de zwaluwen heel laag vliegen, zijn het waarschijnlijk pinguins...
  • Emma
    Blackberry Model: 9900

door Emma » 11 okt 2014, 14:41

Maar als ik naar mijn contactpersonen gaan, staat er het volgende op: "Begin met het toevoegen van contactpersonen aan uw lijst".Ik zie ook nergens de optie instellingen. Waar moet ik juist gaan kijken?

• Nathanael
    Blackberry Model: 9500

door Nathanael » 14 okt 2014, 08:00

bij de Z10 zitten de instellingen in de 'balk' vanboven die je naar beneden kan 'swipen', ik vermoed dat het bij de Q10 ongeveer identiek is

Wanneer de zwaluwen heel laag vliegen, zijn het waarschijnlijk pinguins...