Blackberry 8100 Pearl gewonnen
  • danzig_6
    Blackberry Model: 8100

Blackberry 8100 Pearl gewonnen

door danzig_6 » 14 jul 2009, 11:38

Hoi,

Ik heb 2 weken geleden een Blackberry 8100 Pearl gewonnen via de Humo.
    Sedert gisteren heb ik dit toestel in gebruik maar het is niets voor mij.
    Ik zou dit toestel liever verkopen en mijn oude GSM terug gebruiken.

Kan er iemand mij vertellen of er een mogelijkheid is om mijn geheugen van de Blackberry terug te deleten daar al mijn contacten en smsen van mijn SIM kaart reeds op deze Blackberry staan.

Zo kan ik deze Blackberry verkopen zonder dat iemand aan deze telefoonnrs kan.

O ja, ik zou hem verkopen voor 100 euro, is dit een goede richtprijs? Moesten er mensen geïnteresseerd zijn je mag me altijd pm.

Mvg,

danzig_6

• hagar

Re: Blackberry 8100 Pearl gewonnen

door hagar » 15 jul 2009, 10:40

100 euro is een goeie prijs, misschien zelf naar de lage kant voor een nieuw toestel, de nieuwprijs is nog steeds eind de 200 euro geloof ik (ergens op dit forum kan je richtprijzen vinden).
    de 8110 wordt niet meer nieuw gemaakt, normaalgezien zal je hem niet meer nieuw in de winkels vinden nu.
    settings > security options > general settings > gewoon ergens in dit menu klikken en kiezen voor "Wipe handheld" dit zou het toestel volledig moeten wissen.
    welke GSM gebruikte je voordien?

• danzig_6
    Blackberry Model: 8100

door danzig_6 » 15 jul 2009, 10:46

ik werk gewoon met een Nokia, kweet niet welk model.(een 6100 denk ik?)
    Voor mij moet een GSM juist kunnen bellen, berichten versturen en een handige agenda hebben.
    Al de rest gebruik ik toch niet daarmee dat ik die Blackberry niet echt nodig heb.
    Ik vind de blackberry ook te omslachtig in gebruik...(vooral om berichten te typen)

Ik vraag maar 100 euro omdat ik die Blackberry gewonnen heb, ik kreeg die toegestuurd maar die zat niet in zijn originele verpakking, twas juist de Blackberry met een adapter.
    Ik denk dat het een promomodel ofzo was...

• hagar

door hagar » 15 jul 2009, 11:14

ok, jammer dat je dan een 8110 gewonnen hebt, das zowat het enige model wat idd klote is om te typen, alle andere blackberries hebben een volledig azerty keyboard, ik zou het al niet meer kunnen missen, zelf niet om SMSjes te typen....
    moest het nu een blackberry met volledig keyboard geweest zijn zou ik wel interesse gehad hebben om het over te nemen.
    ik ben er zeker van dat je voor die prijs het toestel vlug zal kwijt geraken!