Plaats hier alle berichten die van toepassing zijn op de blackberry pearl
By dudo
Ik ben van plan een 2dehand BB8100 te kopen.

Op wat moet ik dan allemaal letten? (Ik ben wel een leek)
By steffen
ik denk dat zowat het enige waar je zeker rekening moet mee houden als je het toestel buiten belgië zou kopen is dat er geen SIM lock op mag zitten, want dan kan je het toestel bij geen enkele provider in belgië gebruiken. Hoe je dit op voorhand kunt weten? Door het de verkoper te vragen, en hem te geloven (wat blijkbaar niet altijd waar is, de verkopers zeggen soms dat er geen SIMLock opzit terwijl dit wel zo is...)
verder denk ik niet dat er iets specifieks is waar je op moet letten buiten de standaardzaken zoals bij de aankoop van een 2de handse GSM....
By Nathanael
zie dat het er ene is zonder policies... dikke miserie als die erop zitten. Dus als het van een bedrijf geweest is moet je goed oppassen...
By tuned
Nathanael schreef:zie dat het er ene is zonder policies... dikke miserie als die erop zitten. Dus als het van een bedrijf geweest is moet je goed oppassen...
de policies kunnen er afgehaald worden met CL_Cmder, makkelijkste is wel nog steeds als je aan de persoon van wie hij komt gewoon vraagt om even een blanco policy te uploaden, kan echter enkel via een BES gedaan worden...
By maliha3492
sinds enkele dagen werkt mijn blackberry immens traag, als je het toestel unlockt duurt het seconden alvorens er reactie komt, ook bij het uitvoeren van taken is het alsof alles eeuwen duurt, toch had mijn blackberry dit probleem vroeger niet, ik denk dat het probleem wel ergens in de software zit, hoe kan ik dit verhelpen
By Nathanael
al een battery-pull gedaan?
Stel jezelf kort voor

Als nieuwe eigenaar van Blackberryforums wil ik we[…]

nieuwe markten, nieuwe kansen: https://tweakers.n[…]

Blackberry Leap

beetje laat antwoord, maar voor alle toekomstige l[…]

Nieuwe functies Blackberryforum

Hallo allemaal Welke functies zouden jullie graag[…]