vergrendelprobleem 9320
  • junott
    Blackberry Model: 9320

vergrendelprobleem 9320

door junott » 15 jan 2013, 22:46

Hallo,
    ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag over mijn bb 9320.
    ik heb deze voor 3 weken gekocht, en alles werkte perfect, en sinds kort kan hij niet meer tegoei vergrendelen.
    als ik op de toets boven op de blackberry druk vergrendeld hij maar na 1 seconde (soms langer maar nooit meer als 5 sec.) is die weer ontgrendeld.
    Ik heb een wachtwoord erop staan dus ik druk op wachtwoordvergrendeling in het menu om hem te vergrendelen, dat doet hij maar dan blijft hij steeds weer
    proberen te ontgrendelen en dat lichtje van het scherm blijft de hele tijd branden waardoor de batterij heel snel leeg is en ik hem op school moet opladen.
    ik had ook al gedacht dat het knopje bovenop de gsm blijft hangen, maar dan had ik ook een probleem gehad tijdens het typen of dergelijke dit is dus niet het geval.
    zou iemand mij kunnen helpen?

vriendelijke groeten,
    junott

• Nathanael
    Blackberry Model: 9500

Re: vergrendelprobleem 9320

door Nathanael » 16 jan 2013, 11:30

heb ik met mijn BB9500 ook wel eens. Bij mij komt dat (waarschijnlijk) door een proces dat ergens blijft hangen oid, oplossing is meestal een battery-pull (batterij er even uithalen en dan weer insteken).
    Je moet er ook voor zorgen dat de nieuwste software van BB erop staat, dus zo af en toe je toestel aan de desktop manager hangen :)

Wanneer de zwaluwen heel laag vliegen, zijn het waarschijnlijk pinguins...