blackberry app world - virus- nieuw gsm- blackberry protect
  • WavyDavy
    Blackberry Model: 9360

blackberry app world - virus- nieuw gsm- blackberry protect

door WavyDavy » 21 nov 2012, 12:38

Ik heb mij laten vertellen dat het stuk gaan van mijn vorige blackberry te wijten is aan het downloaden van een app. De letter “o” werkte niet meer en dan mijn volledig keyboard, ik heb de gsm volledig gereset en open gedaan, maar de knoptjes weigeren nog steeds dienst..

Ik had één of ander soccer app gedownload, die de resultaten van ehet voetbal gemakkelijk weergaf.

Als ik nu met mijn nieuw gsm me aanmeld op de blackberry app world met mijn zelfde login, zullen die apps dan opnieuw gedownload worden? Of zelfs als ik die niet download, kan het zogezegde virus terug in mijn nieuwe gsm sluipen?

En wat met blackberry protect, raden jullie dit aan ?

Ofwel maak ik een volledig nieuw profiel.. maar gaat mijn blackberry desktop sofware niet tilt slaan?

dank voor jullie reply!! :)

• vjet

Re: blackberry app world - virus- nieuw gsm- blackberry prot

door vjet » 21 nov 2012, 15:24

ze hebben je blaasjes wijs gemaakt, tot nu toe is er bij mijn weten nog geen enkel gekend virus voor blackberry op de markt gekomen. Je hebt gewoon pech gehad, de O-toets is gewoon stuk gegaan. de gedownloade apps zullen in je app store nog zichtbaar zijn, maar als je die terug op het toestel wil zullen deze manueel opnieuw geinstalleerd moeten worden, het toestel zal deze niet opnieuw installeren, tenzij je natuurlijk een backup terugplaatst. ik heb geen ervaring met blackberry protect, ik maak gebruik van een blackberry op een enterprise server, die neemt de taak van blackberry protect over. Bij mijn weten is blackberry protect vooral handig om als IT manager in een klein bedrijf blackberries van andere gebruikers te beheren, om je eigen toestel te beheren heeft het weinig toevoegde waarde denk ik/