Blackberry 9530 STorm OS 5.0 gelekt
  • carl

Blackberry 9530 STorm OS 5.0 gelekt

door carl » 30 apr 2010, 21:54

de nieuwste versie voor de blackberry 9530 (storm 2) zou hier gelekt zijn:
    http://www.multiupload.com/D1QSF3YFAV

belangrijk: het zou hier om een OS 5.0 release gaan (early beta waarschijnlijk)
    zelf waag ik er mij niet aan hem te installeren, maar diegenen die graag hip, trendy, en niet bang zijn om hun blackberry storm te bricken :twisted: zullen hier zeker iets aan hebben!

• Nathanael
    Blackberry Model: 9500

Re: Blackberry 9530 STorm OS 5.0 gelekt

door Nathanael » 03 mei 2010, 11:36

zou OS5 niet voor de 9500 uitkomen?
    niet veel zin om mijn bb te bricken (hoewel daar nog niet van gehoord heb op een bb)

Wanneer de zwaluwen heel laag vliegen, zijn het waarschijnlijk pinguins...
  • wc230394
    Blackberry Model: 9500

door wc230394 » 12 mei 2010, 18:11

Inderdaad er is al een OS 5.0 te gebruiken
    Mijn echtgenote heeft een BB 9500 storm die ik kocht in Dubai.
    Het eigenaardige is ik heb ook zo een toestel en bij mij werkt hij nog steeds op 4.7.0.181 maar bij mijn echtgenote toen ik die een paar weken geleden aan de Blackberry Desktop Manager koppelde kreeg ik de melding dat er een nieuw operating systeem was 5.0.
    ik aanvaarde en wat gebeurde dat spul begon OS 5.0 aan het installeren.
    Tot op heden werkt alles perfect.
    Toen ik met Blackbeery UK in contact kwam om daar uitleg over te vragen blijkt dat er in de wereld verschillende groepen bestaan.
    Wat ik ondertussen vernomen heb is dat die wereldgarantie een lachertje blijkt te zijn.
    Bij mijn vraag als dat toestel komende van Dubai defect geraakt war zal men dat dan reparen.
    Blijkt dat het in Dubai terug moet om te laten reparen
    Hier in de groep BeNeLux is dat PIN nummen niet gekend en men mag er niet aan werken zegt men. Dat zou te maken hebben met contracten die die verkoop groepen hebben.
    Nu hopelijk blijft de BB van mijn echtgenote toch in goede conditie want zo snel ga ik daar nu ook wel niet terug.
    Dus pas op als u die zou kopen in Duitsland of Frankrijk die zitten ook in een andere verdelersgroep.
    Groeten
    Willy

• jones

door jones » 12 mei 2010, 20:44

de meeste providers hebben inderdaad hun eigen versie van het blackberry OS, en het kan idd zijn dat een buitenlands toestel reeds op 5.0 kan terwijl je voor het zelfde model in belgië het bericht krijgt dat de laatste versie 4.7 is.
    "wereldwijde garantie" bestaat zelden voor een merk, is net het zelfde met TVs, laptops, etc. in het beste geval kan je garantie krijgen voor toestellen uit europa, met buitenlandse blackberries heb ik nog geen ervaring. probleem is soms dat het binnenwerk van deze toestellen kan verschillen, en ze in sommige gevallen gewoon niet de mogelijkheid hebben om deze in europa te repareren.
    wat veel mensen die in het buitenland kopen voor hebben is dat ze vrij goedkoop een simlocked toestel op de kop kunnen tikken, maar dan daar mooi staan met hun toestel dat waardeloos is in België