Storm vraagje
  • Davy
    Blackberry Model: 8520

Storm vraagje

door Davy » 14 feb 2010, 09:00

hallo,

ik heb een vraagje over de storm 2, iedereen weet wel dat als je naar de klanten dienst belt van een netwerk operator, dat je eerst een aantal menu's moet doorlopen, en elke keer op 1 of 2 moet drukken, bij de samsung star ging dat nogal moeilijk aangezien uw touchscreen "blokkeerde" als je belde, waardoor je de toetsen moest unlocken enzoverder, maar hoe gaat dit bij de storm? kan je die blokkering opheffen? zodat je terwijl je belt je je toetsenbord kan blijven gebruiken? ik heb gisteren de storm 2 en de bold 2 even langst elkaar getest, en vergeleken met mijn 8520, de bold 2 kwam daar naar mijn gedacht het slechtste uit, ik vind dat hij niet veel meer heeft of kan dan de 8520, op het eerste gezicht toch, zelfde applicaties, zelfs geen PDF to go, hij is wel sneller, toetsen bord is makkelijker, ruimer, camera en flits, dus er zijn voor mij wel + punten, maar vin het geen 499 € waard, tov de storm 2, waar ik echt van onder de indruk was, ook wel geen PDF to go, maar veel uitgebreider, enige - punt daar , hij is te groot en al zeker te zwaar, maar met zo'n cpu, en zo'n geheugen en het geweldige display is hij voor mij z'n geld wel waard, maar ik wacht nog even tot hij daalt in prijs, en tot ik weet als je het display kunt gebruiken voor die cijfers in te drukken terwijl je belt.

• Nathanael
    Blackberry Model: 9500

Re: Storm vraagje

door Nathanael » 15 feb 2010, 08:36

bij de storm wordt je 'scherm' niet gelockt, omdat je moet 'touchen' en klikken... als je aan het bellen bent, klik je op het icoontje van het toetsenbord, en ziedaar: een toetsenbord (numeriek) op je scherm. Maar dan is het wel gemakkelijk als je met een kitje belt of op speakerphone... :geek:

Wanneer de zwaluwen heel laag vliegen, zijn het waarschijnlijk pinguins...