Blackberry syncing en Appstore
  • Tonishaa
    Blackberry Model: 0

Blackberry syncing en Appstore

door Tonishaa » 05 apr 2012, 09:11

Ja mannekes,

zijn er mensen die wat meer kunnen zeggen over hoe vlot het werkt om met je bb te syncen op je pc en/of Mac? en hoe indrukwekkend zijn de apps-mogelijkheden? Gezien er vrij veel bugs zitten in de software (hoewel dit binnenkort kan worden gefikskt als we Boy genius mogen geloven) twijfel ik nog over de aankoop van een Storm ipv een Bold, maar hij is zo mooi e .. ik heb gelezen dat syncen via Itunes niet rechtstreeks gaat? Kan iemand dit beamen?

thnx
    Bberryfan

• barny

Re: Blackberry syncing en Appstore

door barny » 05 apr 2012, 18:11

De blackberry storm kan je nog moeilijk nieuw vinden, het gaat hier over een toestel van al een 2 a 3 tal jaar oud, als je een soortgelijk toestel wil kan je in de blackberry 9800 lineup eens kijken, dit zijn zowat de opvolgers van de blackberry storm, er zijn varianten MET en ZONDER toetsenbord. synchronisatie met iTunes kan je vergeten, dat wordt enkel door apple toestellen ondersteund. er zijn voor blackberry beduidend minder applicaties beschikbaar dan voor apple of android, maar het gaat hier toch ook nog steeds over enkele 10duizenden applicaties. De kwaliteit ligt gemiddeld gezien hoger, helaas zijn de betalende apps meestal duurder dan bij apple / android.

• Nathanael
    Blackberry Model: 9500

Re: Blackberry syncing en Appstore

door Nathanael » 18 apr 2012, 12:16

syncen met iTunes gaat wel via de blackberry-desktop software. Dit werkt feilloos, ook bij de storm. Rechtstreeks vanuit iTunes gaat (zoals eerder gezegd) enkel met Apple toestellen.
    Je kan de storm nog nieuw vinden bij de proximus e-shop, voor 180euro. Ik vind het een supertoestel, heb het al 3 jaar en ben er nog steeds tevreden van. Nadeel is wel dat ie geen wifi heeft, maar normaal gezien heb je zowat overal een goede 3G of EDGE dekking.
    Apps heeft bij mij nog geen probleem gegeven.

Wanneer de zwaluwen heel laag vliegen, zijn het waarschijnlijk pinguins...