Allerlei problemen met mijn Blackberry Storm 9520
  • felinn
    Blackberry Model: 0

Allerlei problemen met mijn Blackberry Storm 9520

door felinn » 08 nov 2011, 10:41

Hallo,

Ik ben een beetje ten einde raad met mijn Blackberry storm. Soms kan ik de telefoon niet opnemen omdat noch het touchscreen, nog de knoppen onderaan werken. een sms typen is vaak onmogelijk plots zelf vanalles begint te selecteren, of als je op a duwt, automatisch een resem andere letters meekomen. Soms lukt het ook niet om op het icoontje voor sms te klikken.
    Dan is er ook nog het probleem van de headset plug. Ik hoor door de headset alleen in het linkeroortje muziek, het rechter werkt niet. Ook niet met een andere headset.
    Het gebeurt ook heel vaak dat hij niks van belsignaal geeft als mensen bellen. Nochtans staat hij op luid.

Kan iemand helpen?

Bedankt!

Eline

• barny

Re: Allerlei problemen met mijn Blackberry Storm 9520

door barny » 08 nov 2011, 12:23

Eline, heb je al eens een volledige herstart proberen uitvoeren? (niet gewoon via het menu uitschakelen, maar de batterij uit het toestel halen terwijl het draait, dan terugplaatsen, en vervolgens het toestel doen herstarten? heb je al eens gecheckt of er geen nieuwere versie van het besturingssysteem beschikbaar is voor je toestel? dit kan ook nogal eens vaak dergelijke problemen verhelpen

• felinn
    Blackberry Model: 0

door felinn » 14 nov 2011, 07:25

Hallo,

dat heb ik allemaal al wel honderd keer geprobeerd. het herstarten duurt telkens erg lang, maar er veranderd niks. en updates zijn er niet.

• vjet

door vjet » 14 nov 2011, 08:50

ik vrees dat het dan toch om een hardware probleem gaat en er weinig aan te veranderen zal zijn met updates