Plaats hier alle berichten ivm de blackberry 9000 reeks
Hallo, ik heb sinds vorig jaar een BB 9360(tweedehands aangekocht) en werkte perfect, ik zit bij mobistar bij TempoText, en 3 weken geleden bij het terug activeren van een Blackberry Tribe optie(optie waarbij je 100 mb krijgt voor 7€ voor BIS), kon ik niet op het internet van 3G. Ik heb de volgende dingen al geprobeerd: service bookos(host routing table) proberen te resetten (al meerdere malen), heb de batterij natuurlijk al meer dan 10 keer uitgenomen, apn settings staan correct(blackberry.net) etc..., Op mijn schermpje staat dus wel 3G/EDGE + het BB-icoontje,
En ik kan tijdens het 3G-en wel op de browser maar niet op applicaties zoals whatsapp, en facebook en bbm etc. Die appliacties werken alleen maar wanneer ik verbonden ben met WiFi, wat ook vervelend is, Ik wacht momenteel af op Mobistar die dit dossier behandelt, maar dat duurt een beetje lang, ondertussen had ik willen weten of er iemand iets anders weet?
Enige hulp is heel vriendelijk :D
het lijkt mij toch of er iets niet volledig correct zit bij de browser, je blackberry abonnement moet wel actief staan want anders kan je op dit model blackberry geen gebruik maken van de blackberry browser, zelf niet over wifi. toch als bevestiging: de 3G en EDGE op het toestel staan in hoofdletters? Je kan ergens ook een lijst van alle items displayen die in het Host Routing Tablet zitten, kan je deze even opvragen? heb je een idee of het toestel voordien van een privé persoon was of van een bedrijf? want bedrijven kunnen wel al eens bepaalde policies uitpushen die niet zomaar van het toestel te halen zijn. ergens moet een optie staan om te zien of er een bepaalde security policy actief is, ik heb helaas ondertussen een BB10 toestel en kan bijgevolg niet meer de exacte locatie terugvinden van dit menu
Nieuwe functies Blackberryforum

Bedankt voor de reactie! Interesse om hieraan mee […]

Whatsapp is toch beschikbaar als APK App in de And[…]

In Het verleden was het voor dit model nodig een a[…]

Stel jezelf kort voor

Bedankt Nathan, om jezelf voor te stellen! Ik zal[…]

Sale

Krijg nu 5% op jouw bestelling bij B2CTelecom.be