Blackberry OS 10.2.1 release
    Stijn Belmans
    Site Admin
    Blackberry Model: 0

Blackberry OS 10.2.1 release

door Stijn Belmans » 29 jan 2014, 18:04

sinds vandaag is blackberry OS 10.2.1 beschikbaar voor Proximus,
    in deze nieuwe update zijn er een heleboel dingen aangepast,
    vanaf heden is de FM radio in het toestel geactiveerd.
    verder zijn automatische updates nu ook activated en kan het toestel zichzelf dus updaten.
    er is nu tevens een picture password optie beschikbaar om het toestel te unlocken, zelfde systeem als bij android,
    verder zijn er nu ook lockscreen notifications die je kan openen vanaf het lockscreen.
    EN volgens wat balckberry zelf zegt zou de batterij het ook een stuk langer moeten uithouden na deze update.
    om de telefoon op te nemen moet je nu de grijze cirkel naar links of rechts trekken:
    Afbeelding

ik heb de update zonet zelf uitgevoerd en ben alvast benieuwd!

• Mocat
    Blackberry Model: 0

Re: Blackberry OS 10.2.1 release

door Mocat » 01 feb 2014, 21:27

Hi,

Heb een Proximus abbo via mijn werkgever, ik betaal het wel gedeeltelijk en heb goedkopere tarieven maar geen dataverkeer of BES. Ik zie bij mij nog altijd geen updates, manueel of via Link niet. Weet dat de updates vanaf 28 februari uitrollen en dat de verschillen ook in andere landen voorkomen. Met verschillen bedoel ik dat er mensen zijn die nochtans dezelfde provider hebben maar dat de 1 wel de update al heeft en een andere niet. Ik vraag mij enkel af hoe dit komt?
    By the way, ik gebruik al een Q10 van begin mei 2013. Welk model heb jij moorken?

• popken
    Blackberry Model: 9800

door popken » 09 feb 2014, 17:41

Hallo Blackberry (ers), is het mogelijk om even kort uit te leggen hoe ik deze update kan uitvoeren, heb proximus abonnement + BES via werkgever zodus alles Ok, toch als newbie weet ik niet hoe ik dit moet doen, daarom deze vraag op een Z10 ?

Bedankt Didier

• franzy
    Blackberry Model: 9700

door franzy » 10 feb 2014, 14:15

Hallo Blackberry (ers), is het mogelijk om even kort uit te leggen hoe ik deze update kan uitvoeren, heb proximus abonnement + BES via werkgever zodus alles Ok, toch als newbie weet ik niet hoe ik dit moet doen, daarom deze vraag op een Z10 ?

Bedankt Didier

Ga naar settings > software updates > daar gewoon op check for update klikken, indien er een beschikbaar is kan je die zonder problemen uitvoeren, het toestel hoeft nadien niet opnieuw geconfigureerd te worden.
    Wel heb ik gemerkt dat je na de 10.2.1 update best het toestel nog even zelf uitzet en opnieuw start om volledig terug connected te zijn met de BES server

• franzy
    Blackberry Model: 9700

door franzy » 10 feb 2014, 14:16

Hi,

Heb een Proximus abbo via mijn werkgever, ik betaal het wel gedeeltelijk en heb goedkopere tarieven maar geen dataverkeer of BES. Ik zie bij mij nog altijd geen updates, manueel of via Link niet. Weet dat de updates vanaf 28 februari uitrollen en dat de verschillen ook in andere landen voorkomen. Met verschillen bedoel ik dat er mensen zijn die nochtans dezelfde provider hebben maar dat de 1 wel de update al heeft en een andere niet. Ik vraag mij enkel af hoe dit komt?
    By the way, ik gebruik al een Q10 van begin mei 2013. Welk model heb jij moorken?
    Hallo Mocat, een BES abonnement is niet meer nodig met een Blackberry 10 toestel zoals je Q10, de updates zijn telkens lichtjes aangepast per provider en ze moeten deze inderdaad zelf goedkeuren, daardoor is de ene provider meestal al wat vlugger dan de andere. Deze keer voor 10.2.1 ging het vlug maar ik weet in het verleden dat ze in belgie dikwijls achter zaten....