het grote Blackberry geruchtenmolen topic.
    Stijn Belmans
    Site Admin
    Blackberry Model: 0

het grote Blackberry geruchtenmolen topic.

door Stijn Belmans » 25 sep 2011, 09:55

een idee aangebracht door een gebruiker op dit forum. In dit topic kan je alle geruchten kwijt die de ronde doen over RIM / Blackberry.
    Heb je geruchten gehoord over een nieuw model, heb je ergens een foto of video gevonden van een tot nu toe onbestaande blackberry? Deel hem hier. Dit geruchtentopic is echt leesvoer voor iedereen die up to date wil zijn met de nieuwste blackberry weetjes en trends!

• stanny
    Blackberry Model: 8520

Re: het grote Blackberry geruchtenmolen topic.

door stanny » 25 sep 2011, 10:05

dan wil ik alvast een gerucht in de molen gooien,
    RIM is van plan om op 18-20 oktober, op blackberry DevCon, de jaarlijkse beurs voor ontwikkelaars van blackberry soft & hardware, een demo te geven over QNX 2.0 voor playbook, het nieuwe besturingssysteem van RIM.
    Native emailing, kalenders, contacts, een heuse videowinkel, het muziekprogramma van RIM, en zelf ActiveSync zouden hierin geintegreerd zitten!
    Nog een maandje slapen en we zullen dus gaan zien hoe de toekomst op het gebied van Blackberry besturingssystemen er uit zou moeten gaan zien.

Stijn Belmans
    Site Admin

door Stijn Belmans » 06 okt 2011, 18:24

Blijkbaar is RIM reeds aan een rivisie van de blackberry 9900 aan het werken, meer hierover in dit topic: viewtopic.php?f=47&t=1468

• eddy
    Blackberry Model: 8900

door eddy » 12 okt 2011, 19:56

RIM zou aan een volledig nieuwe functie aan het werken zijn voor zijn blackberries, waardoor blackberries gegevens kunnen uitwisselen door ze gewoon tegen elkaar aan te drukken. Omdat dit ongetwijfeld een vervolg gaat krijgen heb ik er tevens een appart topic over gepost: viewtopic.php?f=2&t=1478

• furax

door furax » 02 nov 2011, 11:53

Begin volgend jaar zou Blackberry OS 7.1 reeds op de markt komen, de laatste versie die op de markt zou komen voor ze definitief overschakelen naar het nieuwe BBX Platform.

enkele chinezen slaagden er zelf in enkele screenshots te posten:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

• cld44

door cld44 » 15 nov 2011, 14:43

"Er is een foto op het internet opgedoken van onbekende BlackBerry met daarop het nieuwe BBX-besturingssysteem van RIM. In oktober kondigde RIM het BBX-besturingssysteem officieel aan. Het gaat om een full-touch telefoon en het lijkt erop dat RIM een andere weg inslaat met dit besturingssysteem."
    Bron: BlackBerry Bold 9900 blog

Wat vinden jullie ervan? Ik vind hem er wel goed uitzien, maarja wat is een BlackBerry zonder qwerty-toetsenbord...

• DrJeckyll

door DrJeckyll » 15 nov 2011, 15:32

"Er is een foto op het internet opgedoken van onbekende BlackBerry met daarop het nieuwe BBX-besturingssysteem van RIM. In oktober kondigde RIM het BBX-besturingssysteem officieel aan. Het gaat om een full-touch telefoon en het lijkt erop dat RIM een andere weg inslaat met dit besturingssysteem."

Wat vinden jullie ervan? Ik vind hem er wel goed uitzien, maarja wat is een BlackBerry zonder qwerty-toetsenbord...
    ik ben zeer benieuwd, het ziet er een beetje uit als een variant op de Porsche design blackberry.

(zie dit topic https://blackberryforums.be/viewtopic.php?f=2&t=1506 )

ik ben tevens benieuwd naar de videos over de eerste BBX releases

• jones

door jones » 16 nov 2011, 11:10

Dit zou de "blackberry london" zijn, geschatte releasedatum zou juni 2012 zijn
    een krachtig beestje met een 1,5Ghz dual core processor, 1Gb werkgeheugen en maar liefst 16Gb!!!! intern geheugen
    tevens zou er ook nog een 8Mpixel!!!! camera achteraan opzitten, en een 2Mpixel camera vooraan.
    het scherm zou ergens rond de 4,3 inch liggen, maar dit is nog niet bevestigd

• flash
    Blackberry Model: 8900

door flash » 16 nov 2011, 16:59

tevens zou er ook nog een 8Mpixel!!!! camera achteraan opzitten,
    8 Megapixel pffff, ze zouden beter de 5 Mpixel houden en dan iets doen aan de focus, want hoeveel pixels ze ook halen, de fotos blijven er wazig en slecht belicht uitzien.

• BBaddict

door BBaddict » 22 nov 2011, 14:08

Voor de geinteresseerden, ik heb van iemand die voor een prefered partner van blackberry werkt, vernomen dat blackberry BBX vanaf februari volgend jaar zal verschijnen (we kunnen dan dus ook een nieuw model blackberry verwachten)